Riftbound Chains: Επεξήγηση

 


Σχεδόν κάθε Trading Card Game (TCG) ενσωματώνει μηχανισμούς για να ρυθμίσει την αλληλεπίδραση μεταξύ των παικτών. Βασικά ερωτήματα που προκύπτουν είναι: Πότε μπορούν να παιχθούν συγκεκριμένοι τύποι καρτών; Μπορείτε να απαντήσετε σε κίνηση του αντιπάλου; Με ποια σειρά επιλύονται τα effects; Ας εξετάσουμε αναλυτικά πώς λειτουργούν αυτοί οι μηχανισμοί στο Riftbound.


Κατανόηση των Βασικών Όρων

Πριν προχωρήσουμε, είναι απαραίτητο να ορίσουμε τα βασικά keywords που διέπουν τις αλληλεπιδράσεις στο Riftbound. Ορισμένες κάρτες μπορούν να παιχθούν με διαφορετικές "ταχύτητες" ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση του παιχνιδιού:


Showdown: Ξεκινά όταν ένας παίκτης μετακινεί unit σε πεδίο μάχης, είτε κενό είτε με εχθρικά units.

Priority: Οι παίκτες μπορούν να παίξουν κάρτες μόνο αν έχουν Priority, αρκεί η κάρτα να σέβεται τυχόν επιπλέον περιορισμούς ταχύτητας.

Basic Speed: Κάρτες χωρίς "Action" ή "Reaction" keyword έχουν Basic Speed.

Action: Παίζεται μόνο στον γύρο σου ή κατά τη διάρκεια του Showdown.

Reaction: Παίζεται οποτεδήποτε έχεις Priority, ακόμα και πριν ολοκληρωθούν άλλα effects.

Chain: Όταν παίζεται κάρτα ή ενεργοποιείται effect, ξεκινά ένα Chain. Οι παίκτες αλλάζουν Priority μεταξύ τους για Reactions (παρόμοιο με το Stack του Magic).

Focused: Ο παίκτης που ξεκινά Showdown γίνεται Focused.


Καταστάσεις του Παιχνιδιού

Η δυνατότητα να παίξετε spell ή να ενεργοποιήσετε ικανότητα εξαρτάται από την τρέχουσα κατάσταση:

Open State: Δεν υπάρχει Chain – τίποτα δεν έχει παιχτεί, κανένα effect δεν εκκρεμεί.

Closed State: Active Chain με εκκρεμή effects – παίζονται μόνο Reaction cards.

Showdown State: Έχει ξεκινήσει Showdown.

No Showdown State: Δεν υπάρχει Showdown σε εξέλιξη.


Chain και Priority

Όποτε παίζεται κάρτα ή ενεργοποιείται ικανότητα, ο active player (του οποίου είναι ο γύρος) παίρνει πρώτα Priority. Μπορεί να παίξει Reaction ή να περάσει Priority στον επόμενο. Ο active player μπορεί να παίξει πολλαπλά Reactions συνεχόμενα.

Όταν όλοι αλλάξουν Priority χωρίς νέες κινήσεις, το Chain επιλύεται με "last in, first out" σειρά – η πιο πρόσφατη κάρτα/effect επιλύεται πρώτη.


Showdown και Priority

Showdown ξεκινά όταν μετακινείτε unit σε πεδίο που δεν ελέγχετε. Ο παίκτης που το κάνει γίνεται Focused και παίρνει πρώτο Priority για να παίξει Action/Reaction κάρτες.

Κάθε κάρτα του Focused ξεκινά νέο Chain. Μετά την επίλυση, διατηρεί το Priority για νέο Chain. Μόνο αφού αλλάξει το Priority στον επόμενο παίκτη ξεκινάει νέο Chain.


Standalone Reactions

Στο Riftbound, σε αντίθεση με MtG, δεν έχετε αυτόματα την ευκαιρία να παίξετε Reactions στο τέλος του γύρου του αντιπάλου. Αν ο αντίπαλος δεν παίξει κάτι που triggάρει, δεν έχετε turn-end Reaction. Μην περιμένετε τελευταία στιγμή για "instant-speed" plays – μπορεί να μην έρθει ποτέ.


Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη